Fórum
Návrhy a nápady na vylepšení hry
05.01.2009 • 20:32
Lukasek
Za kazde pouziti mapy by se mela poskodit o nahodne % (napriklad 1 - 5) Malinko by to urcite pomohlo ekonomice
20.12.2008 • 13:44
Don Chuan
lenže tie brnenia by neboli v úschovne, častejšie by menili majiteľa, ich cena by nebola premrštená a ľudia by si ich kupovali až vtedy kedy by ich chceli nosiť a používať.
My prídete ako starý zaprdení milionári čo si v svojich archívoch schovávajú umelecké diela, lebo čo keby im ich zlodej ukradol.
Môj návrh hovorí o tom, že by veci kolovali. Váš, že by zostávali v úschove u aktívnych hráčov.
20.12.2008 • 13:28
Drobeček
přesně tak vemsi že někdo rok vydělává a s těží kupuje zl brnění protože ho maji nejlepši hráči jako PetrMk Dave Jame pomochrim v uschvnach. No a tak si to brnění konečně koupíš ale ještě nejsi dost silny aby sis byl jisty že tě někdo nesejme.
20.12.2008 • 12:41
Don Chuan
Pochopil, ale ja by som to zaviedol pre všetkých hráčov.
19.12.2008 • 21:01
Drobeček
asi si mě nepochopil ale toto opatření není aby si aktivní hráči nemohly nechavat zbroj v uschovně vždyť je to každeho věc a vam do toho nic neni. Je to kvuli tomu aby věci nezustavali v uschovnach neaktivních hráčů
19.12.2008 • 20:35
Don Chuan
pako, to je super nápad a aby sa zamedzilo podvázaniu, tak by sa muselo bojovat s tou zbrojou s priserami - cize by nikto nemohol urobit to, ze vybehne na jedno dve policka z mesta tak si par krat udrie, vratisa a da zbroj do uschovy, musel by s tou zbrojou proste chodit oveľa dlhšie.
19.12.2008 • 20:34
Don Chuan
pako(3):
hm ... jeden z nejlepsich napadu co tu po dlouho dobe zaznel a pro i formaci petr MK nema jen jednu plnou zlatou brneni ma 4 helmy 2 ADT..... ale drobeček ma dobry napad nebo udelejte neco treba nejaky jak kdyz je : pohlcuje tě temnota tak udelejte ze by to pltilo pro veci zlate rytířske ocelove ohnive mece a z rane 5-15 a bude to ze pokud s tema vecima nebudes alespon 5x za mesic v ostrem střetu s tema rytiř z a ocel vecima tak jak je pohlcuje te temnota tak bude třeba : po mtom mesici neaktivnosti veci treba co den 5% dolu i kdyby to bylo v uschvone treba betr MK by prisel a mel by uplne prazdnou uschovnu ja treba ted prisel o kosteny mec a ocel helmu ocel stit krouzk brneni zelez boty zelez kalhoty a zase to am enkdo jinej a ten to zase prodá dál .....
ubehne mesic : a co jeden den -5% u kazde veci s kterou se posledni nesic nebojovalo a treba nekdo ma treba 5 ocelovych helem jako ja atak bych treba 3 prodal protoze bych to za ten mesic nestihl obnosit co vy na to ?
sry za gramaticke chyby
11.11.2008 • 02:49
--xXx--
Co takhle konečně pojmenovat města, myslím že vymyslet jedinečný jméno pro každé město není zase tak těžký, ne? Možná by pomohla i nějaká anketka....
Pak mě ještě napadlo zpestřit trochu mapu. Lesů je tu habaděj a myslím že až zbytečně mnoho....napadlo mě udělat na pár místech, místo lesa, bažiny kde by se vyskytovali třeba jedovatí hadi, bažinná nestvůra(přízrak z bažin, monstrum), bludičky.....
grafika tu máme(alespoň myslím) tak by to nemusel bejt problém zrealizovat.
07.10.2008 • 21:06
Drakenux
mno co takhle zrusit snizeni zkusenosti po vasem umrti?.....todle by možná taky šlo tedy že by se to nováčkum líp levelovalo (když už teda najdou nejakou priser ktera je killne tak at maj aspon trochu tech expu)
07.10.2008 • 20:44
--xXx--
když si tak ti ''expeři'' stěžují, tak mě napadla jedna taková malá úprava toho zrušení zkušeností z hráčů. Bylo by to tak, že by se dostávala určité množství zkušeností po zabití hráče, stupňovalo by se to podle úrovně protivníka.
př: po zabití hráče úrovně 1(nováček) = 0 xp
úrovně 2 = 20 xp
úrovně 3 = 25 xp
úrovně 4 = 35 xp
atd.